مقالات

معرفی برترین تولیدکنندگان ورق استنلس استیل در جهان

برترین تولید کنندگان استیل جهان

تولیدکنندگان ورق استیل در حال حاضر در سطح جهان بسیار زیادند اما شرکت هایی که بر کیفیت محصولات و رضایت مصرف کنندگان تمرکز دارند محدود هستند. از طرفی تقاضا برای لوازم ساخته شده از ورق های استیل روز به روز در حال گسترش است. به طوری که می‌توان گفت امروزه ورق استیل نقش بسیار مهمی در زندگی انسان ایفا می کند. علاوه بر آن کاربرد این آلیاژ در صنایع مختلف، دکوراسیون و دیزاین، لوازم خانگی، لوله های صنعتی، صنایع پتروشیمی، کشتی سازی و… بسیار چشمگیر است که لزوم رقابت کیفی میان تولیدکنندگان ورق استیل را در سطح جهان بیش از بیش آشکار می کند.

اگر می‌خواهید با کشورهای تولیدکننده ورق استیل آشنا شوید و بهترین تولیدکننده ورق استیل را بشناسید در این مطلب با شهر استیل وارد کننده انواع محصولات استنلس استیل همراه باشید.

بزرگترین تولید کننده استیل جهان

چین به عنوان بزرگترین تولیدکننده استیل جهان شناخته می‌شود. با وجود اینکه تولید استیل در سراسر چین انجام می‌شود، اما شهرهای شانگهای، تیانجین و بئیجینگ به عنوان مراکز تولید استیل معروف هستند.

در صورت علاقه به واردات استیل از چین، می‌توانید با استفاده از راهنمای بالا و با همکاری با تامین کنندگان مناسب اقدام به واردات مستقیم از چین نمایید.

برترین تولیدکنندگان ورق استنلس استیل در جهان

قبل از معرفی برترین تولیدکنندگان ورق استنلس استیل در جهان اشاره ای به ورق استنلس استیل و کاربرد آن خواهیم داشت. فولاد ضد زنگ متریال و ماده اصلی بسیاری از صنایع جهان به شمار می رود. این نوع آلیاژ ها دارای خواص فیزیکی و شیمیایی فوق العاده ای هستند که کاربرد آن را در تجهیزات و صنایع مختلف گسترش داده است.

مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت، شکل پذیری بالا، مقاومت در برابر پوسته پوسته شدن، خزش و غیره از مهمترین ویژگی های این ورق های پرکاربرد محسوب می شود.

استفاده از درصد مشخصی کروم در ترکیبات انواع ورق استنلس استیل باعث افزایش مقاومت آن شده است. همچنین عناصری مثل نیکل شکل پذیری و انعطاف پذیری این آلیاژ ر ابهبود بخشیده است.

 

 

شرکت تولید کننده ورق استیل

ویراج هند؛ پیشگام در تولیدکنندگان ورق استیل

یکی از شرکت های معروف که در لیست بهترین تولیدکنندگان ورق استیل قرار دارد ویراج هند است. این کشور در حال حاضر از مهم ترین تولید کنندگان و صادرکنندگان استیل به سایر کشورهای دنیا به شمار می رود. مقصد محصولات ویراج هند بالغ بر ۲۰ کشور در قاره های مختلف جهان است که در میان۱۶۰۰ مشتق توزیع می شود.

طبق آمارها گردش مالی شرکت ویراج بسیار چشمگیر است و هند را جز بزرگترین کشورهای تولیدکننده ورق استیل در دنیا قرار داده است.

تمرکز ویراج در حال حاضر بر روی تولید انواع میلگرد، سیم اتصال دهنده ها، سیم جوش، پروفیل، ورق های استیل و فلنج است. با داشتن ظرفیت تولید سالانه حدود ۵۲۸ هزار تن می توان گفت این شرکت جز بهترین تولیدکننده ورق استیل به شمار می رود.

آرسلور میتال؛ از تامین بازار فولاد آفریقای جنوبی تا سایر کشورها

از شرکت های آفریقایی معروف در حوزه تولیدات صنعتی فولاد، می توان آرسلور میتال را نام برد که جزء بهترین تولیدکننده ورق استیل در جهان شناخته می‌شود. ظرفیت تولید این شرکت سالانه بالغ بر ۷ میلیون تن فولاد می باشد.

آرسلور میتال فعالیت‌های صنعتی خود را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد و به مرور زمان به یکی از برترین تولیدکنندگان اصلی فولاد در آفریقای جنوبی و دنیا تبدیل شد.

ظرفیت تولید بالای این شرکت، تامین ۶۰ درصد از کل فولاد آفریقای جنوبی را به آرسلور میتال اختصاص داده است. از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت می توان به محصولات لوله ای، ریخته گری، مقاطع فولادی طبیعی و مقاطع فولادی تخت اشاره کرد.

 

بزرگترین تولید کننده استیل جهان

کنیه ایتالیا؛ بهترین تولیدکننده ورق استیل

ایتالیا نیز در لیست کشورهای تولیدکننده ورق استیل قرار دارد. کیفیت و جنس مرغوب محصولات این شرکت، آن را در صدر برترین تولیدکنندگان ورق استیل در جهان قرار داده است.

این شرکت کار خود را از اوایل قرن بیستم شروع کرد و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شمال غربی ایتالیا قرار دارد.

میلگرد، شمش، بلوم گرد، بیلت، مفتول از عمده ترین محصولات تولید شده در این شرکت است. در کنیه ایتالیا آنالیز و بررسی شیمیایی دقیق محصولات اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل جز بهترین تولیدکننده ورق استیل در اروپا و دنیا به شمار می رود.

کلمبوس؛ با اشعارافزودن کیفیت استنلس به زندگی در آفریقای جنوبی

کلمبوس در آفریقای جنوبی با شعار افزودن کیفیت استنلس به زندگی در شهر میدلبورگ فعالیت گسترده ای در حوزه تولید استیل دارد.

شرکت تولیدی آسرینوکس در اسپانیا یکی از بزرگترین سهامداران این شرکت محسوب می شود. کیفیت بالا از مهمترین ویژگی های محصولات کلمبوس است.

وای سی اینا کس تایوان؛ آسیایی پرچمدار در لیست تولیدکنندگان ورق استیل

یکی دیگر از برترین تولیدکنندگان ورق استیل آسیایی که خدمات خود را در حوزه تولید و صادرات انواع ورق های فولادی به سرتاسر دنیا ارائه می دهد شرکت تایوانی وای سی اینا کس است.

فعالیت این شرکت از سال ۱۹۷۳ میلادی با تمرکز بر تولید محصولات مختلف از جمله پروفیل، میگرد، ناودانی و نبشی آغاز شد و تا به امروز نقش مهمی در افزایش تولیدات ورق های استیل در جهان داشته است.

وای سی اینا کس تایوان علاوه بر تامین استنلس استیل در کشورهای آسیایی محصولات خود را به کشورهای قاره سبز نیز صادر می کند.

یامتاس ترکیه؛ برند در تولید استیل و خدمات برش

از دیگر تولیدکنندگان ورق استیل شرکت یامتاس در ترکیه با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر در حوزه صنعت فولاد است. سعی بر ارتقای کیفیت محصولات و تلاش برای کسب رضایت صنعتگران و مصرف کنندگان انواع صنایع فولادی از مهمترین اهداف این شرکت به شمار می آید.

یامتاس هم در زمینه تولید انواع ورق های فولادی، پروفیل، لوله و غیره فعالیت دارد و هم خدمات برش حرفه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

پوسکو کره؛ برند بهترین تولیدکننده ورق استیل

کشور کره به دلیل وجود شرکت های بزرگی از جمله پوسکو در لیست بهترین تولیدکننده ورق استیل در جهان قرار گرفته است. این شرکت سابقه فعالیت ۵۰ ساله در زمینه تولید و صادرات انواع فولاد و آلیاژهای مختلف را در کارنامه خود دارد.

پوسکو کره به عنوان یکی از بهترین برندهای تولیدکنندگان ورق استیل در آسیا و دنیا شناخته شده است. در پوسکو انواع گرید های استیل از جمله مارتنزیت، داپلکس سری ۳۰۰ و ۴۰۰  ( استیل بگیر ) تولید و به سرتاسر دنیا صادر می شود.

 

تولید کنندگان برتر استیل

 

این شرکت با فعالیت در طیف گسترده ای از صنایع فراتر از فولاد، از جمله انرژی، ساخت و ساز و لجستیک، به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در جهان تبدیل شده است. شرکت پوسکو کره  فعالیت‌های خود را فراتر از محصولات فولادی برده است و محصولاتی غیر فولادی نیز تولید می‌کند و همچنین در فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی نیز پیش گام است

فورموساهاتین ویتنام؛ با آینده ای درخشان

در معرفی لیست برترین کشورهای تولیدکننده ورق استیل به ویتنام می‌رسیم. فورموساهاتین ویتنامی با تولید سالانه ۸ میلیون تن فولاد خام، جز بزرگترین فولادسازان این کشور به شمار می رود. این شرکت در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شد و با ادامه پروژه های میلیاردی توسعه چشمگیری پیدا کرد.

فورموساهاتین با تولید گسترده ورق استیل تاکنون برای حدود ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده است. این شرکت ویتنامی بیشتر محصولات خود را به مصرف کنندگان فولاد در کشورهای نزدیک خود از جمله کشورهای آسیای جنوب شرقی صادر می کند.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به طرح‌های توسعه فورموساهاتین، در آینده‌ای نزدیک این شرکت به بزرگترین کارخانه فولاد در جنوب شرقی آسیا تبدیل شود.

آنیکویل؛ عربستان سعودی در لیست کشورهای تولیدکننده ورق استیل

پای برترین تولیدکنندگان ورق استیل در جهان به کشور عربستان سعودی نیز باز شده است. این شرکت در سال ۱۹۹۷ به عنوان اولین تولید کننده کلاف های آلومینیومی و فولادی رنگی در عربستان تاسیس شد.

تمرکز آنیکویل بر روی تولیدات محصولات فولادی گالوانیزه، محصولات فولادی نورد سرد و انواع محصولات فولادی رنگی است. یکی از ویژگی های برجسته این شرکت توجه و اهتمام به مسائل زیست محیطی می باشد.

شرکت AK STEEL آمریکایی؛ از بنام ترین تولیدکنندگان ورق استیل

شرکت آمریکایی AK STEEL پیشگام در گروه برترین تولیدکنندگان ورق استیل و لوله های کربنی در جهان است. این شرکت در شش ایالت آمریکا فعالیت های خود را در ۸ کارخانه فولاد، ۲ کارخانه تولید لوله و دو کارخانه کک گسترش داده است. همچنین AK STEEL در کشور مکزیک نیز دارای کارخانه تولیدی است.

 

بهترین استیل جهان برای کجاست ؟

بهترین استیل جهان برای کجاست به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع استیل مورد نیاز، کاربردهای مورد استفاده، استانداردها و مشخصات فنی مورد نظر و همچنین سلایق و ترجیحات شخصی. برخی از کشورهای معروف در تولید و صادرات استیل عبارتند از چین، ژاپن، آلمان، آمریکا و کره جنوبی.

هر یک از این کشورها نوع خاصی از استیل را با کیفیت بالا تولید می‌کنند و به بازار جهانی عرضه می‌کنند. در نهایت، بهترین استیل جهان بستگی به نیاز و مورد استفاده شما دارد.

 

شهر استیل واردکننده بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات استنلس استیل از برترین تولیدکنندگان استیل در سراسر جهان است. برای دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

6639472666394734

 

جمع بندی

شما در این مطلب با موضوع معرفی برترین تولیدکنندگان ورق استنلس استیل در جهان همراه ما بودید. در حال حاضر سطح رقابت بین تولیدکنندگان ورق استیل روز به روز در حال گسترش است به همین دلیل شرکتی می تواند نام خود را تحنت عنوان بهترین تولیدکننده ورق استیل مطرح کند که دارای محصولاتی با کیفیت و تحت استانداردهای جهانی باشد. همانطور که در این مطلب خواندید ایتالیا، هند، ویتنام، کره جنوبی و تایوان جزء برترین کشورهای تولیدکننده ورق استیل در جهان به شما می روند. رقابت بین این کشورها، حساسیت تولیدکنندگان را نسبت به ارائه محصولات با کیفیت و دارای خواص متمایز گسترش داده است. در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *