قیمت ورق استیل طرحدار

قیمت ورق استیل طرح دار به عوامل مختلفی مانند ضخامت، ابعاد، نوع طرح و نوع استیل بستگی دارد. برای مثال، قیمت ورق استیل طرحدار با ضخامت ۱ میلیمتر و ابعاد ۱۰۰ در ۲۰۰ سانتیمتر با نوع استیل ۳۰۴ متفاوت از قیمت ورق استیل طرح دار با ضخامت ۲ میلیمتر و ابعاد ۱۵۰ در ۳۰۰ سانتیمتر با نوع استیل ۳۱۶ است. با این حال قیمت ورق استیل طرحدار نسبت به ورق های استیل معمولی بیشتر است، زیرا تولید آن با استفاده از تجهیزات و فناوری های پیشرفته صورت می‌گیرد و همچنین دارای طرح و ظاهری جذاب و خاص است.

شرکت شهر استیل وارد کننده انواع ورق های استیل طرح دار در انواع رنگ‌ها و طرح های مختلف می‌باشد.

عرضه انواع ورق های استیل طرح دار با ضمانت اصالت آلیاژ و وزن بار، برای دریافت مشاوره خرید و استعلام قیمت ورق استیل طرح دار از طریق شماره‌ 02168559  با کارشناسان مجموعه شهر استیل در تماس باشید.

 

ورق استیل طرح دار چیست ؟


می‌دانیم که فلز استیل کاربردهای فراوان و گوناگونی دارد. استیل به صورت ورق یا رول تولید می‌شود و به فروش می‌رسد و می‌تواند وزن‌ها و ابعاد مختلفی داشته باشد که هریک دارای کارایی خاصی است. همچنین از نظر ترکیبات آلیاژی و نیز شکل ظاهری تنوع زیادی دارد.

ورق استیل طرحدار یکی از گروه‌های ورق استیل است که با هدف دکوراتیو یا اهداف دیگر (مثلا ایجاد اصطکاک) به صورت طرح دار درمی‌آید. ورق استیل طرح دار کاربردهای بسیاری دارد و البته خود شامل انواع گوناگون از نظر طرح و رنگ است.

قیمت ورق استیل طرح دار معمولا نسبت به ورق‌های ساده بیشتر است. روشن است که دلیل تفاوت قیمت در زمان و هزینه‌ای است که برای فرایند طرح دار کردن صرف می‌شود. می‌دانیم که استیل جنسی مرغوب است و به دلیل ظاهر درخشان، ماهیت ضدزنگ و مقاومت بی‌نظیری که دارد، در صنایع و سازه‌های فراوانی کاربردی است.

کیفیت و ترکیبات آلیاژی نیز در تعیین قیمت ورق استیل طرح دار نقش دارد.
کاربرد برخی از طرح‌ها و رنگ‌های این ورق بیش از سایر انواع است. برای مثال استفاده از ورق استیل گندمی در بسیاری از سطوح رایج است. همچنین ورق استیل طلایی طرح دار بیش از سایر انواع کاربرد دکوراتیو دارد

ورق استیل طرح دار چگونه ساخته می‌شود؟

قیمت ورق استیل طرحدار

ورق استیل طرح دار از استیل ساده و معمولا توسط بافت نورد یا تحت فشار تولید می‌شود. طرح‌ها ممکن است به صورت برجستگی یا طرح سه ‌بعدی باشند.

ممکن است طرح تنها در یک طرف ورق استیل ایجاد شود و سمت دیگر یا به عبارتی پشت ورق استیل ساده و صاف باقی بماند.

گاهی نیز ممکن است طرح‌های سه‌بعدی روی ورق استیل طرحدار  ایجاد شود و به صورت جفت کنار هم قرار بگیرند. 

تولید ورق استیل طرحدار می‌تواند در کارخانه و از مبدأ صورت گیرد. گاهی نیز با استفاده از دستگاه‌های تخصصی پردازنده با نَوَرد سرد یا گرم و طرح دار یا دارای بافت تولید می‌شود.

انواع ورق استیل طرحدار

شهر استیل عرضه کننده انواع ورق استیل طرح دار

جهت استعلام قیمت ورق استیل طرحدار و ثبت سفارش تماس بگیرید، خرید مطمئن و آسان را با ما تجربه کنید

قیمت استیل
ورق استیل طرحدار

تنوع طرح‌هاست که مبنای دسته‌بندی انواع ورق استیل طرح دار قرار می‌گیرد. همچنین رنگ‌ها نیز می‌توانند در ایجاد تنوع نقش مؤثری ایفا کنند. برخی از انواع ورق استیل طرحدار که بیشترین کاربرد را دارند، این‌ها هستند:

  • ورق استیل طلایی طرح دار
  • ورق استیل گندمی (دانه گندمی)
  • ورق استیل با طرح‌های منظم هندسی
  • ورق استیل طرحدار راه‌راه

 

ورق استیل طرحدار تقریبا در هر اندازه و ضخامتی موجود است. همچنین امکان تولید ورق طرحدار در هر رنگی هست. بنابراین این ورق‌ها تنوع فراوانی دارند. این تنوع خصوصا از جنبه تزئینی و دکوراتیو قابل توجه است و می‌تواند در فضاهای گوناگون توسط طراحان داخلی و معماران به کار گرفته شود.

ورق استیل دونه گندمی

ورق استیل دانه گندمی ، ورقی است که روی آن طرحی شبیه به دانه گندم حک شده است. این نوع ورق استیل برای انواع مصارف دکوراتیو و طراحی داخلی ساختمان، مبلمان، درب و پنجره، نمای ساختمان، سقف و دیوارکوب، محوطه سازی و ... استفاده می‌شود.

این نوع ورق استیل به دلیل ظاهر زیبا، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، قابلیت شستشو و نگهداری آسان، محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان دارد.

قیمت ورق استیل دانه گندمی ممکن است بیشتر یا کمتر از قیمت سایر ورق های استیل طرح دار باشد، این بستگی به کیفیت و مشخصات فنی آن دارد. به طور کلی، ورق های استیل دارای طرح نسبت به ورق های استیل صاف، قیمت بیشتری دارند. اما، همانطور که گفته شد، قیمت ورق استیل دانه گندمی به عوامل مختلفی مانند ضخامت، ابعاد، جنس و کیفیت استیل، شرکت تولید کننده و ... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق ورق استیل دانه گندمی، بهتر است با کارشناس فروش شهر استیل تماس حاصل فرمایید و قیمت ورق استیل طرحدار دانه گندمی را استعلام نمایید.

ورق استیل دونه گندمی

فروش اقساطی استیل طرحدار

برای استعلام قیمت ورق استیل طرحدار و ثبت سفارش استیل طرحدار با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تماس بگیرید.

کاربرد انواع ورق استیل طرح دار

تفاوت ورق استیل طرحدار با ساده تنها در شکل ظاهری نیست بلکه در ماهیت اصطکاکی آن نیز هست و باید مورد توجه قرار گیرد.

ورق استیل طرحدار تنها یکی از انواع ورق های استیل تزئینی است برای مشاهده انواع ورق تزئینی کلیک کنید: ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل طرح دار

کاربرد دکوراتیو ورق استیل طرحدار

هر آنچه که طرحی داشته باشد می‌تواند کاربرد تزئینی پیدا کند. ورق استیل طرحدار با طرح‌های گوناگون و متنوع را می‌توان در انواع فضاها، در کف، دیوارها و سقف‌ها با کارکرد تزئینی به کار برد.

جلوه‌ای که برخی از طرح‌ها مانند الماسی به فضا می‌بخشند خصوصا اگر با رنگ‌های زیبایی مانند طلایی، شامپاینی و ... باشد، سبب مجلل شدن و زیبایی خیره‌کننده در فضا خواهد شد. از این رو در دکوراسیون و طراحی داخلی سالن‌های پذیرایی، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و ... بسیار کاربرد دارد. دیگر مصارف دکوراتیو ورق استیل طرحدار را می‌توان این موارد دانست:

  • تزئینات اتومبیل
  • اکسسوری سرویس‌های بهداشتی
  • تزئینات داخلی آسانسورها یا پنل‌های دکمه در آن‌ها
  • طراحی داخلی منازل مسکونی یا ساختمان‌های تجاری و اداری
خرید ورق استیل طرح دار

کاربرد اصطکاکی در سطوح

یک ویژگی ورق استیل طرح دار این است که در سطح آن به واسطه وجود طرح به نوعی بازدارندگی از حرکت روان ایجاد می‌شود.

شاید فکر کنیم مزیت همیشه با سهولت و روانی در حرکت است اما همیشه این‌گونه نیست. تاکنون به سطوح پله‌های برقی، پلکان پل هوایی و کف آن و دیگر سطوحی که مهم است راه رفتن روی آن‌ها ایمن باشد دقت کرده‌اید؟

یکی از کاربردهای ورق استیل طرح دار خصوصا نوع گندمی در همین سطوح است تا با ایجاد اصطکاک مانع از سر خوردن و حرکات سریع و خطرآفرین شود.

البته از ورق استیل طرحدار در بدنه دستگاه‌ها و تجهیزات نیز استفاده می‌شود که می‌تواند کاربردی همه‌جانبه، یعنی هم حفاظتی و هم دکوراتیو داشته باشد.

با نگاهی به برخی از وسایل آشپزخانه خود و بدنه استیلی که دارند این کاربردها برای شما مشهود می‌شوند.

قیمت ورق استیل طرح دار

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، قیمت ورق استیل طرحدار نسبت به انواع ورق استیل ساده و فاقد طرح، بیشتر است. علت آن هم فرایند طرح دار کردن استیل است که در آن از دستگاه‌هایی مخصوص استفاده می‌شود و در کل زمان و هزینه صرف می‌شود. در واقع قیمت ورق استیل طرح دار به واسطه ارزش افزوده افزایش پیدا می‌کند.

تنها این مورد نیست که در قیمت تأثیر دارد. به طور کلی نوسانات بازار، قیمت ارز، قیمت ورق استیل ساده و ... همه در نهایی شدن قیمت ورق استیل طرح دار دخیل هستند و باید به آن‌ها توجه شود. بنابراین نمی‌توان یک قیمت را اعلام کرد.

نکات دیگری که در قیمت تأثیر دارد، شامل میزان ضخامت ورق، وزن، ابعاد، ترکیبات آلیاژی و ... است. البته این عوامل در قیمت انواع ورق استیل تأثیرگذار هستند و طبعا در مورد قیمت ورق استیل طرحدار نیز مطرح می‌شوند.

 

شهر استیل عرضه کننده با کیفیت‌ترین انواع ورق استیل طرحدار با بهترین قیمت بازار

ضمانت اصالت کالا، وزن ، آلیاژ همرا با مرجوعی 7 روزه در صورت مغایرت، جهت استعلام قیمت ورق استیل طرح دار و دریافت مشاوره خرید تماس بگیرید.

66394726 - 66394734 - 09197545601

نکته مهم این است که باید ورق استیل طرحدار را از یک تولیدکننده یا توزیع‌کننده معتبر خریداری کنید تا از کیفیت مناسب آن اطمینان داشته باشید. در صورتی که استیل ضعیف باشد یا ترکیبات آن به درستی رعایت نشده باشد، در معرض خوردگی، اکسید شدن یا تغییر شکل قرار می‌گیرد. اما اگر کیفیت استیل خوب باشد با توجه به دوامی که دارد از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است.

این نکته قابل ذکر است که نوع ورق استیل مورد استفاده برای تولید ورق استیل طرح دار ، از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. به عنوان مثال، ورق استیل طرحدار ضد زنگ با کیفیت بالاتر، قیمت بالاتری دارد. ابعاد و ضخامت ورق نیز به عنوان یک عامل تاثیرگذار بر قیمت ورق استیل طرحدار محسوب می‌شود. همچنین، ابعاد بزرگتر وضخامت بالاتر، قیمت بالاتر را به دنبال دارد. بازار نیز به عنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت ورق استیل طرح دار است. اگر بازار برای ورق استیل طرحدار پر رونق باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد. با این حال برای خرید استیل طرحدار توصیه می‌شود نکات ذکر شده را در نظر بگیرید.

5 /5
Based on 1 rating

Reviewed by 1 user

    • 2 ماه ago

    اصطکاک ورق میتونه تو قیمت گذاری تاثیری داشته باشه ?؟

      • 1 ماه ago

      با عرض سلام
      ممنون از اینکه سایت ماروانتخاب کردین
      بله، استفاده از ورق استیل طرح دار در اصطکاک می‌تواند به قیمت گذاری موثر کمک کند. ورق استیل طرح دار علاوه بر ویژگی‌های مکانیکی و شیمیایی خود، دارای ظاهری زیبا و جذاب است که می‌تواند جذب مشتریان بیشتری را به همراه داشته باشد. همچنین، این نوع ورق استیل به عنوان یک محصول با کیفیت و بازارپسند شناخته شده است که ممکن است به افزایش اعتبار و اعتماد مشتریان نیز منجر شود. بنابراین، استفاده از ورق استیل طرح دار می‌تواند به تعزیز فروش و سودآوری کسب و کار کمک کند.

    • 8 ماه ago

    سلام چه مدلایی از ورق استیل طرحدار بیشتر فروش میره و پرطرفدار تره ؟

      • 7 ماه ago

      سلام و عرض ادب

      معمولا این نوع ورق طرح های متنوعی متناسب با تمامی سلیقه ها تولید میشود با این حال برای ورق استیل طرحدار گندمی، مکعبی، حبابی، موجدار تقاضای بیشتری در بازار وجود دارد.

Leave feedback about this

  • Rating