قیمت ورق استیل خشدار 304

ضخامتآلیاژابعادنوعرنگحالتقیمت
0.5304244*122خشداردودیشیت3.550.000
1304244*122خشداردودیشیت4.800.000
1.5304244*122خشداردودیشیت5.400.000
1304244*122خشدارنقره ایشیت4.200.000
0.5304244*122خشدارشامپاینیشیت2.650.000
0.6304244*122خشدارشامپاینیشیت2.650.000
1304244*122خشدارشامپاینیشیت5.000.000
0.6304244*122خشدارطلاییبرگه2750

قیمت ورق استیل خشدار 430

ضخامتآلیاژابعادنوعرنگحالتقیمت
0.6430244*122خشداردودیبرگه2.500.000
0.6430244*122خشدارمشکیبرگه1.750.000
0.6430244*122خشدارنقره ایبرگه1.350.000
0.6430244*122خشدارطلاییبرگه1.850.000
0.5430244*122خشداردودیبرگه
0.5430244*122خشدارطلاییبرگه
0.5430244*122خشدارنقره ایبرگه
0.5430244*122خشدارمشکیبرگه

ورق استیل خشدار چیست ؟

ورق استیل خشدار نوعی از ورق استیل با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که کاربردهای گوناگون صنعتی و دکوراتیو دارد.  ورق‌های استیل را می‌توان با برس زنی (Dull Polished) سطح آن، به ورق استیل خش دار تبدیل کرد. نام تجاری این ورق استیل که کاربردهای فراوانی دارد، No.4 است.

هنگام خش دار کردن ورق استیل کروم موجود در آن قادر است خود را بازسازی کند. بنابراین خش ایجاد شده روی سطح ورق استیل سبب آسیب‌پذیری آن در برابر رطوبت و دیگر عوامل مخرب محیطی نخواهد شد. ورق استیل خشدار زیبایی خاصی دارد و جلوه خوبی به فضا و وسایلی که در آن به کار می‌رود، ایجاد می‌کند.

این ورق از نظر میزان مقاومت، شکل‌پذیری، قابلیت جوشکاری و ... تفاوتی با سایر انواع ورق استیل ندارد. خش دار بودن آن ضمن تنوع ظاهری سبب می‌شود در فضاهایی که امکان برخورد با قطرات آب یا رطوبت زیاد است یا بهداشت و تمیزی اهمیت زیادی دارد، کاربرد داشته باشد. زیرا استیل خشدار برخلاف دیگر انواع ورق استیل لکه و آلودگی را به وضوح نشان نمی‌دهد.

طبیعی است که قیمت ورق استیل خش دار در برآورد هزینه‌ها اهمیت دارد. با این حال باید این نکته را نیز یادآور شد که این جنس به دلیل مقاومت بسیار و بازیافت‌پذیری صددرصدی مقرون‌به‌صرفه است. پس استفاده از آن می‌تواند کاملا اقتصادی و البته محیط زیستی تلقی شود.

شهر استیل وارد کننده انواع ورق های استیل خش دار در انواع رنگ‌ها و طرح های مختلف می‌باشد.

عرضه انواع ورق های استیل خشدار با ضمانت اصالت آلیاژ و وزن بار، برای دریافت مشاوره خرید ورق استیل خضدار و استعلام قیمت استیل خشدار از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان مجموعه شهر استیل در تماس باشید.

02168559  - 09197545601

ورق استیل خش دار چگونه ساخته می‌شود؟

ورق استیل خشدار

اشاره کردیم که ورق استیل خشدار همان ورق استیل است که با برس زنی سطح به این شکل درمی‌آید. بنابراین عملیات تولید ورق استیل خشدار کاملا مکانیکی است. با این برس‌زنی، خطوطی صاف و موازی روی سطح استیل می‌افتد که بسیار ظریف است. ایجاد این خطوط سبب می‌شود بازتاب نور از سطح ورق کاهش یابد.

انواع گوناگون ورق استیل که سطح نهایی‌شان با الگوهای استاندارد B2 مطابق باشد، می‌توانند به ورق خشدار تبدیل شوند و در مصارف خاصی به کار روند.

ورق استیل خشدار فابریک یا خارجی

این نوع ورق خشدار از مبدأ یعنی در کارخانه و به صورت فابریک خشدار می‌شود و به بازار عرضه می‌شود. این ورق استیل در کارخانه‌های خارجی تولید می‌شود و به همان صورت وارد می‌شود.

شهر استیل عرضه کننده انواع ورق استیل خشدار

جهت استعلام قیمت ورق استیل خشدار و ثبت سفارش تماس بگیرید، خرید مطمئن و آسان را با ما تجربه کنید

قیمت استیل

ورق استیل خش دار داخلی

برخی از ورق های استیل از مبدأ خشدار نیستند. بلکه به صورت ورق‌های مات یا براق هستند و در کارگاه‌های کوچک‌تر در داخل کشور با دستگاه‌هایی خاص خش دار می‌شوند.

البته باید گفت ورق استیل پایه برای تولید این کالا نیز وارداتی است و متاسفانه در کشورمان تولید نمی‌شود.  تولید ورق استیل خش دار به هر شیوه‌ای که باشد، محصول نهایی آن جنسی است که سطح آن به ندرت آلودگی، چربی، غبار و یا اثر انگشت را نشان می‌دهد.

هزینه‌های جانبی حمل و نقل و ترانسفر بین المللی می‌تواند سبب شود قیمت ورق استیل خش دار خارجی و وارداتی نسبت به نمونه‌های داخلی افزایش پیدا کند.

انواع ورق استیل خش دار از نظر گرید استیل

ورق استیل خشدار نگیر

ورق استیل خش دار نگیر

دسته‌ای از ورق‌های استیل پرکاربرد، فاقد خاصیت مغناطیسی یا اصطلاحا نگیر هستند.

گرید این ورق‌های استیل 300 است. نوع رایج استیل خشدار نگیر با ایجاد خش بر روی ورق گرید 304 به دست می‌آید. این ورق استیل با داشتن 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل مقاومت بالایی در برابر خوردگی یافته است.

استیل خشدار گرید 304 هم به صورت رول و هم به صورت شیت قابل عرضه است و معمولا با ضخامت‌های 0.5، 0.6 و 0.8 میلی‌متر ارائه می‌شود.

ورق استیل خش دار

ورق استیل خشدار بگیر

دسته‌ای دیگر از ورق‌های استیل که آن‌ها نیز کاربرد فراوانی دارند، استیل‌های بگیر هستند. این نامگذاری به دلیل برخورداری آن‌ها از خاصیت مغناطیسی است که در مقابل استیل نگیر قرارشان می‌دهد. گرید آن‌ها 400 است.

ورق استیل خش دار بگیر معمولا از گرید 430 است. معمولا بین 14 تا 18 درصد کروم، 0.5 درصد نیکل و 1 درصد منگنز دارد.  قیمت ورق استیل خش دار نگیر نسبت به استیل بگیر بیشتر است. علت این امر درصد بالاتر نیکل و کروم در استیل نگیر است.

انواع ورق خشدار نسبتا گران‌بها هستند و البته اصلی‌ترین عوامل کیفیت و مقاومت در استیل محسوب می‌شوند.

کاربردهای ورق استیل خشدار

ورق استیل با مقاومت و استحکام بی‌نظیر و قابلیت بازیافت صددرصدی وقتی سطحی خشدار داشته باشد و نمود آلودگی‌، گردوغبار و ... روی آن به حداقل رسیده باشد، کاربردهای بی‌شمار و متنوعی خواهد داشت. با برخی از رایج‌ترین کاربردهای ورق استیل خشدار آشنا می‌شوید.

ورق استیل خشدار تنها یکی از انواع ورق های استیل تزئینی است برای مشاهده انواع ورق تزئینی کلیک کنید: ورق استیل دکوراتیو

  •  وسایل و ابزارهای روغن‌گیری و دیگر صنایع غذایی
  • در آسیاب‌های کاربردی صنعت تولید شکر
  • دارای کاربرد در صنعت کشتی‌سازی
  • تولید مواد شیمیایی برای سیمان و کاغذ
  • تولید پمپ
  • معماری و دکوراسیون داخلی
  • صنعت نفت، پتروشیمی و گاز
  • بدنه انواع دستگاه‌های خانگی و صنعتی
  • دستگیره‌ها، دکمه دستگاه‌ها و سایر سطوح در معرض تماس دست‌ها و انگشت‌ها 
  • بدنه یخچال، هود و ...
  • فضای داخلی و خارجی آسانسورها و ساختمان‌ها
  • گیت‌ها در فروشگاه‌ها، مترو و ...

مشاهده می‌کنید که کاربردهای ورق استیل خش دار در حوزه‌های گوناگون صنعتی و همچنین دکوراتیو است. در تولید انواع صنایع عظیم و یا تولیدات خرد می‌توان ردی از این نوع استیل یافت.

فروش اقساطی استیل خشدار

برای استعلام قیمت ورق استیل خشدار و ثبت سفارش استیل خشدار با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تماس بگیرید.

 شهر استیل ارائه دهنده انواع ورق استیل خش دار در انواع رنگ ها و گریدهای متفاوت

جهت دریافت مشاوره خرید و  استعلام قیمت ورق خشدار با شماره‌های زیر در تماس باشید

02168559 - 09197545601

ویژگی های ورق استیل خش دار

مقاومت بسیار در برابر خوردگی و اکسید شدن، دوام و عمر بسیار طولانی مدت با کمترین کاهش کیفیت اولیه، قابلیت بازیافت صددرصدی در کل مهمترین ویژگی‌های ورق استیل خش دار هستند. ضمن انکه  ورق استیل خشدار از جمله استیل‌هایی است که در آب دریا نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و قابل استفاده است.

رنگ ورق خشدار

ورق استیل خشدار را می‌توان در رنگ‌هایی متنوع در بازار عرضه کرد. انواع رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، شامپاینی، مشکی، مسی، برنز، قرمز، رزگلد و ... از ورق استیل خش دار موجود است و از این نظر محدودیتی وجود ندارد .

قیمت ورق استیل خشدار طلایی نسبت به سایر ورق استیل خشدار بیشتر است.

 

ابعاد قابل عرضه

ورق استیل خش دار می‌تواند به صورت کویل یا شیت در بازار عرضه شود. ضخامت ورق‌های استیل متنوع اما معمولا بین 0.4 تا 1 میلی‌متر است.

کویل استیل خشدار ممکن است در قطر 1، 1.25 و 1.5 متر در بازار موجود باشد. ابعاد ورق استیل خشدار (شیت) می‌تواند بسیار متنوع باشد. رایج‌ترین اندازه‌ها 1*2، 1.5*3 و 1.5*6 هستند.

ورق استیل خشدار دودی

ورق استیل خشدار دودی یکی از پرفروش ترین انواع ورق استیل خشدار است. این مدل از استیل خشدار  به دلیل رنگ خاص و منحصر به فردی که دارد جلوه و زیبایی خاصی به نمای کار می‌دهد، لذا در دکوراسیون‌های داخلی، فضاسازی راه پله‌ها، کابین و درب اسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق استنلس استیل طی فرایند PVD به زنگ دودی درآمده و تحت عنوان ورق استیل خشدار دودی به بازار عرضه و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشش استیل خشدار دودی دارای ساختاری سرامیکی از تیتانیوم است که علاوه بر رنگ خاص، سبب بهبود خواص فیزیکی ورق استیل نیز می‌شود.

 

ورق استیل خشدار طلایی

ورق استیل خشدار طلایی یکی از پرکاربردترین انواع استیل خشدار است که در دکوراسیون داخلی، طراحی فضای داخلی راهروها، سالن و راه پله مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از مصارف متعدد استیل خشدار طلایی در طزاحی کابین آسانسور و درب آن است.

زیبایی منحصر به فرد ورق استیل خشدار طلایی و مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دارد،جذابیت استفاده از این مدل ورق خشدار را بیشترکرده است.

ورق طلایی استیل

عوامل موثر بر قیمت ورق استیل خشدار

قیمت استیل خش دار به دلیل انجام فرایند برس زنی نسبت به سایر انواع ورق های استیل گران‌تر است. همچنین اگر کالا خارجی و وارداتی باشد، هزینه‌های مربوط به واردات مانند حمل‌و‌نقل و ترانسفر بین المللی نیز به آن افزوده می‌شود. قیمت ورق استیل خشدار تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

 

  • نوع فولاد: ورق‌های استیل خشدار با استفاده از فولاد‌های مختلف ساخته می‌شوند. هر نوع فولاد دارای خصوصیات مختلفی است که ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.
  •  ضخامت ورق: هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  •  اندازه و شکل ورق: اندازه و شکل ورق نیز می‌تواند قیمت آن را تحت تأثیر قرار دهد.
  • نوع پوشش: برخی از ورق‌های استیل خشدار با پوشش‌های مختلف ساخته می‌شوند که ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.
  • نرخ تورم: نرخ تورم نیز ممکن است قیمت ورق استیل خشدار را تحت تأثیر قرار دهد.
  • نرخ تبدیل ارز: اگر مواد اولیه برای ساخت ورق استیل خشدار وارداتی باشند، نرخ تبدیل ارز نیز ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

شهر استیل عرضه کننده انواع ورق استیل خشدار طلایی، دودی، نقره‌ای و .... می‌باشد. برای استعلام قیمت ورق استیل و خرید مطمئن همراه به ضمانت اصالت آلیاژ از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

02168559 - 09197545601

هرچند قیمت ورق استیل خشدار ممکن است در نظر اول قابل توجه باشد، به دلیل ویژگی‌هایی برای این که پیش‌تر هم برای این جنس ذکر کردیم، یعنی استحکام، مقاومت و بازیافت‌پذیر بودن صرفه اقتصادی خواهد داشت. همچنین توجه به بعد محیط زیستی آن توصیه می‌شود. با این حال قیمت ورق استیل خش دار به عوامل متعددی از جمله قیمت مواد اولیه ( ورق آلیاژی پایه)، قیمت ارز، هزینه‌های واردات و نوسانات بازار بستگی دارد.

 

5 /5
Based on 1 rating

Reviewed by 1 user

    • 2 ماه ago

    آیا براده های حاصل از خشدار کردن بازیافت میشوند؟

      • 1 ماه ago

      با عرض سلام
      ممنون از اینکه سایت مارو انتخاب کردین
      بله، براده‌های حاصل از خشدار کردن ورق استیل معمولاً قابل بازیافت هستند. وقتی ورق استیل خشدار می‌شود، براده‌های کوچکی به وجود می‌آیند که ممکن است در فرآیند بازیافت مجدداً استفاده شوند. این براده‌ها معمولاً جمع‌آوری و پس از پالایش و پردازش مجدد به عنوان مواد اولیه برای تولید ورق استیل جدید استفاده می‌شوند. این روند بازیافت مواد اولیه می‌تواند به کاهش مصرف منابع طبیعی و کاهش زباله‌های صنعتی کمک کند.

    • 8 ماه ago

    آیا برای کابین آسانسور می توان از ورق استیل خش‌دار استفاده کرد؟

      • 7 ماه ago

      سلام و عرض ادب

      بله یکی از چندین کاربرد استیل خشدار ، استفاده در کابین آسانسور برای کمتر دیده شدن جای انگشت و باقی آلودگی های سطحی است.

    • 10 ماه ago

    رول 1.5 خشدار 430 میخواستم
    چه وزن هایی دارید؟ قیمت چنده الان؟

      • 9 ماه ago

      سلام و عرض ادب

      با توجه به نوسان قیمت های بازار و متغییر بودن موجودی ها ممنون میشیم برای دریافت اطلاعات دقیق تر از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

    • 1 سال ago

    بادرود قیمت استیل 304بگیر

      • 1 سال ago

      سلام و عرض ادب

      به دلیل نوسانات بازار، قیمت درج نمیشه لطفا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

Leave feedback about this

  • Rating