مقالات

شرکت وایسی تایوان

شرکت وایسی تایوان

شرکت وایسی در سال 1973 در تایوان تأسیس شد. این شرکت عضو گروه (Foxconn) است. وایسی تایوان در حوزه طراحی و تولید لوازم جانبی کامپیوتری، لوازم جانبی موبایل، مادربردهای کامپیوتری و گوشی‌های همراه فعالیت گسترده ای دارد. همچنین این شرکت به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تأمین کننده لوازم ایمنی و امنیتی برای شرکت اپل نیز شناخته می‌شود. علاوه بر آنکه نام وایسی در لیست تأمین کنندگان سریال های موتورولا موتو (Motorola Moto) و لنوو وایب (Lenovo Vibe) نیز به چشم می خورد.

در سال ۲۰۱۱ شرکت وایسی تایوان به دلیل شلوغی و مسائل کارخانه شرکت فوکسکان با چالش‌های زیادی مواجه شد با این حال توانست با کنترل چالش‌ها و تشدید نظارت و مدیریت خود، به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فوکسکان در تولید لوازم الکترونیکی همراه فعالیت کند. وایسی در حال حاضر بیش از 60،000 نفر را در سراسر جهان استخدام کرده است و دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد.

در ادامه با یکی از عرضه کنندگان محصولات استنلس استیل وایسی تایوان، شهر استیل  همراه باشید.

 تاریخچه وایسی تایوان

شرکت وایسی (Wistron) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الکترونیکی در جهان است که در سال 1973 در تایوان تأسیس شد. شرکت اپل، لنوو و دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری به عنوان شرکای تولید وایسی با این شرکت همکاری می کنند. وایسی تایوان یک شرکت تولیدی است که در زمینه تولید محصولاتی مانند سیم و کابل، تجهیزات جانبی برقی و الکترونیکی، بسیاری از قطعات از جمله خازن، دیود، فیوز، مقاومت و … فعالیت می‌کند.

شرکت وایسی در زمینه تولید محصولات خودرویی نیز فعالیت دارد و برای برخی از شرکت های خودروسازی بزرگ اقدام به تولید نموده است. این شرکت در حال حاضر در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه متخصصان وایسی، محصولات با کیفیت و بهینه‌سازی شده را برای مشتریان خود تولید کند.

 

شرکت وایسی تایوان

 

فعالیت های زیست محیطی وایسی تایوان

فعالیت های شرکت وایسی تنها محدود به تولید لپ‌تاپ، تلفن همراه، تجهیزات شبکه، دستگاه‌های الکترونیکی و… نیست. این شرکت به عنوان یکی از کمپانی های پیشرو در حوزه پایداری محیط زیست نیز شناخته می‌شود.

شرکت وایسی همواره به حفاظت از محیط زیست پایبند بوده و به کاهش تأثیرات منفی اقتصادی، صنعتی و اجتماعی بر محیط زیست تاکید دارد.

می توان گفت وایسی یکی از شرکت‌های الکترونیکی معتبر و بزرگ در جهان است که تلاش دارد تا محصولات با کیفیت، پایدار و سازگار با محیط زیست تولید کند.

 صادرات وایسی تایوان در حوزه الکترونیک

به طور کلی شرکت وایسی در زمینه تولید و صادرات محصولات الکترونیکی فعالیت می کند. بعضی از محصولات صادراتی این شرکت عبارتند از:

  •  تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی در اندازه های مختلف
  • صفحات نمایش ال ای دی و ال سی دی برای کاربردهای صنعتی و پزشکی
  • تجهیزات شبکه و ارتباطاتی
  • قطعات الکترونیکی مختلف مانند ترانزیستور، ال سی دی و RGB LED
  • دستگاه های اسکن و پرینترهای مخصوص استفاده در صنعت چاپ

شهر استیل با برقراری روابط قوی با تولیدکنندگان معتبر جهانی و واردات استیل ، همواره توانایی تامین محصولات استنلس استیل با کیفیت را داراست و به موقع به نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهد.

انواع لوله، پروفیل، میلگرد و ورق استیل وارداتی شهر استیل تحت استانداردهای بین‌المللی قرار گرفته و با کنترل کیفیت دقیق، به مشتریان ارائه می‌شوند.

 

 

وایسی تایوان

 

تولیدات فولاد وایسی تایوان

وایسی تایوان یک شرکت بین‌المللی صنعتی است که در زمینه تولید و فروش فولاد و محصولات مرتبط با آن نیز فعالیت می‌کند. این شرکت در طول سال‌ها فعالیت مستمر، توسعه یافت و بتدریج به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در جهان تبدیل شد. همچنین وایسی تایوان با داشتن سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO، کیفیت را در سرلوحه تولید محصولات خود قرار داده است.

این شرکت در حال حاضر دارای چندین کارخانه تولید فولاد و محصولات مرتبط با آن است و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و کارفرمایان ماهر، بر تولید فولاد با کیفیت بالا و محصولاتی ایمن و قابل اعتماد متمرکز شده است.

محصولات تولیدی وایسی تایوان شامل فولاد ضد زنگ، فولاد کربنی، فولاد آلیاژی، فولاد ساختمانی، فولاد برشی و… می‌شود. این محصولات در صنایع مختلفی از جمله خودرو، ساختمان، لوازم خانگی و صنایع دریایی کاربرد دارد.

ورق های فولادی و استیل در کارخانه وایسی تایوان در انواع زیر تولید می شود:

 

  •  ورق آجدار داغ (Hot rolled steel plate)
  • ورق مخصوص فرآیند گازرسانی (Gas shielded welding plate)
  • ورق کامپوزیت (Composite plate)
  • ورق استیل ضد زنگ (Stainless steel plate)
  • ورق کرمی (Chromium plate)
  • ورق گالوانیزه (Galvanized plate)
  • ورق آلومینیومی (Aluminum plate)
  • ورق آلیاژی (Alloy plate)
  • ورق آهنی گالوانیزه (Galvanized iron plate)
  • ورق آلیاژی آلومینیومی (Aluminum alloy plate)

 

تولید استیل تایوان

 

اهمیت تولید استیل در کارخانجات وایسی تایوان

تولید استیل در جهان در سال 2020 حدود 1.8 میلیارد تن بود که نسبت به سال 2019 کاهش ۰٫٩٪ داشت. بر اساس آمار سازمان جهانی فولاد، چین با تولید ۱۰۴۴ میلیون تن، بزرگترین تولیدکننده استیل جهان است.

آمریکا با تولید ۵۵ میلیون تن، به عنوان پنجمین تولیدکننده در جهان قرار دارد و اروپا نیز با تولید ۱۶۳ میلیون تن، دومین قدرت تولیدکننده استیل در جهان شناخته می شود.

ورق استیل صنعتی یکی از پرکاربردترین انواع استیل در صنعت خودروسازی است که این نوع از استیل در گریدهای مختلف در قطعات مختلف و بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد برای آشنایی با انواع استنلس استیل کلیک کنید: ورق استیل صنعتی

بطور کلی استیل یکی از مهمترین فلزات اصلی در جهان است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان واردات و صادرات استیل نیز به صورت گسترده در اقتصادهای جهانی در حال گسترش است. شرکت وایسی نیز با توجه به کاربرد انواع ورق استیل در صنایع گوناگون اقدام به تولید این محصول کرده است. برخی از دلایل اهمیت تولید استیل در واحدهای صنعتی وایسی تایوان عبارتند از:

 صنعت خودرو: استیل در ساخت قطعات مختلف، از جمله کارواش‌ها، قطعات موتور، قطعات بدنه و تجهیزات داخلی خودرو استفاده می‌شود.

صنعت ساختمان: این فلز در ساخت برج‌ها، آسمان خراش ها ، پل‌ها، خطوط تولید مسکن، درب و پنجره‌های مقاوم در مقابل آتش، بیمارستان‌ها و… به کار می‌رود.

صنعت تولید ماشین‌آلات: استیل در تولید ماشین‌آلات مختلفشامل ماشین‌آلات بسته‌بندی، ماشین‌آلات تراشکاری، ماشین‌آلات برش و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 صنعت هوانوردی: در تجهیزات هواپیما‌های تجاری مانند قطعات موتور حرکتی، فلاپ و سکوهای پرواز استیل کاربرد گسترده ای دارد.

 

وایسی تایوان

 

صنعت برق و الکترونیک: استیل به عنوان جزء اصلی و مهم در بسیاری از قطعات الکترونیک مانند پایه‌های اتصال، کابل‌ها و دستگاه‌های جانبی الکترونیکی استفاده می‌شود.

صنعت فضایی: در ساخت تجهیزات مختلف فضایی مانند قطعات فضایی و شاتل‌ها، ساختار فضایی و ارتباطات بین سیستم‌های فضایی استیل به کار می رود.

صنعت نفت و گاز: این فلز کاربردی در تجهیزات مختلف صنعت نفت و گاز مانند لوله‌های نفت، پایپینگ‌های فشار زیاد و کوره‌های کارخانجات صنعتی کاربرد دارد.

 

شهر استیل واردکننده بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات استنلس استیل از برترین تولیدکنندگان استیل در سراسر جهان است. برای دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

02168559 

جمع بندی

شما در این مطلب با موضوع معرفی شرکت وایسی تایوان همراه ما بودید. همانطور که عنوان شد کارخانه وایسی تایوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی در جهان است که در زمینه تولید محصولات فولادی نیز فعالیت می کند. این شرکت در سال 1973 تاسیس شد و در حال حاضر در بیش از ۳۰ کشور فعالیت دارد. وایسی تایوان بصورت حرفه ای به تولید بیش از ۲۰۰۰ قطعه الکترونیکی مختلف مانند تراشه ها، ماژول ها، سنسورها، باتری ها و الکترونیک صنعتی می پردازد.

بطور کلی شرکت وایسی تایوان برای تولید محصولات الکترونیکی، ابزار دقیق، لوازم خانگی، قطعات خودرو، لوازم جانبی کامپیوتر و تجهیزات شبکه در سطح جهان شناخته شده است. هدف این شرکت ارائه محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد به مشتریان خود است. در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *